Vybrať si môžeš
zo 4 typov tréningov

Späť na úvod

Fyzio Fitness

Metóda FMS – Functional Movement Screening – je metóda vytvorená americkým fyzioterapeutom a trénerom Grayom Cookom. FMS hodnotí a identifikuje správne a chybné pohybové vzory, teda či sú svalové reťazce v správnom poradí, mobilita v správnom rozsahu pohybu a stabilita v správnej rovnováhe. Predpovedá riziko zranenia, identifikuje nesprávne pohybové návyky a navrhuje konkrétne cvičenia na mobilitu a stabilitu s cieľom získať späť stratené základné schopnosti a odstrániť funkčné nedostatky a nerovnováhu v tele.

Dynamická neuromuskulárna stabilizácia (DNS) – zakladateľom je predný český fyzioterapeut Prof.PaedDr.Pavel Kolář, Ph.D.. Koncept je založený na princípoch vývojovej kineziológie (pohybový vývoj dieťaťa). Dynamická neuromuskulárna stabilizácia pracuje s našimi pohybovými stereotypmi, a to ako aj s tými správnymi, taktiež s tými nekvalitnými, ktoré vznikajú v priebehu nášho života od raného detstva či nesprávnym používaním tela pri denných činnostiach, pohybe a športe v neskoršom veku. DNS sa snaží tieto nesprávne stereotypy preprogramovať v našej centrálnej nervovej sústave (CNS – miecha a mozog) a cez princípy vývojovej kineziológie optimalizovať naše pohybové chovanie.

SM systém – zakladateľom je bývalý športovec a renomovaný český lekár MUDr. Richard Smíšek. SM Systém znamená – stabilizáciu a mobilitu. Cvičenia stabilizujú telo (chrbticu) a zároveň vytvárajú pohyb – mobilitu. Obsahuje 11 základných cvikov, ktoré sa ďalej rozširujú o rôzne modifikácie – špeciálne cvičenia napr. pre tehotné ženy, športovcov, rehabilitáciu pri skolióze, hernii disku a iné.

Fyzio fitness je vhodné ako prevencia voči zraneniam, pri svalových disbalansoch, na zlepšenie koordinácie a pohybu a na zvýšenie výkonnosti stupňovaním záťaže. Skvele funguje na precvičenie a posilnenie všetkých potrebných svalov. Pomáha pri problémoch spôsobených skoliózou, vysunutými platničkami, bolesťami chrbtice a nesprávnom držaní tela.

Funkčný
silový tréning

Počas tohto tréningu dochádza k prirodzenému zapojeniu svalových skupín tak, aby sa čo najviac podobali bežnej aktivite človeka. Hoci slovo “sila” sa mnohým, najmä ženám môže asociovať so závažiami a obávajú sa nárastu svalovej hmoty, no je to skôr mýtus.

Funčknosť napovedá, že tréning má pozitívne účinky na stabilitu a spevnenie svalstva a tak aj celého tela. Jeho prvky zapájam do plánu každému, hlavne tým, ktorí majú problém s chrbticou spôsobený napríklad aj sedavým zamestnaním.

Zapoj funkčný silový tréning do tvojej cvičebnej rutiny a telo sa ti na staré kolená poďakuje – pomáha totiž proti osteoporóze a udržiavaniu svalov aj vo vyššom veku. Významné miesto obsadzuje aj v tréningových plánoch vrcholových športovcov.

Formovanie postavy

Tento typ tréningov je určený pre všetky ženy a mužov, ktorí majú chuť zapracovať na svojej postave zbaviť sa nadbytočných kilogramov.

Na základe konzultácie a špecifík klienta vytvoríme spoločne cvičebný plán s jedálničkom, ktoré dopomôžu k vytúženej postave. Správne zvolenými cvikmi určenými na spaľovanie tukov a formovanie postavy sa pustíme do toho.

Je veľa možností na vyskladanie tohto typu tréningu od posilňovania s činkami a vlastnou váhou, cez silové, až po rôzne kombinácie – prispôsobím ich podľa tvojich potrieb.

Fit mamičky

Cvičenie počas tehotenstva a po pôrode ti dodá potrebnú energiu a okrem fyzickej sily ti pomôže udržať si dobrú náladu.

Tréningy sú určené pre všetky budúce alebo čerstvé mamičky, ktoré sa chcú po pôrode dostať do spokojnej formy.

Rozsah a intenzita tréningu závisí od toho, či si aktívne cvičila už pred tehotenstvom. Pokiaľ áno, tak je vhodné v cvičení pokračovať aj počas tehotenstva, samozrejme, vo vhodnej miere. Ak si pred tehotenstvom necvičila, toto obdobie nie je vhodné na dobehnutie zameškaného.

Neváhajte
mi napísať!

WordPress Image Lightbox Plugin